DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan anda.

Tuesday 9 September 2014

Tiada jalan pintas untuk kurus

TIADA JALAN MUDAH UNTUK KURUS!
KESAN AKIBAT MENGGUNAKAN PRODUK TIADA JAMINAN KESELAMATAN DAN DARI SYARIKAT MERAGUKAN !

Nak kurus kena usaha !
Makanan tambahan + Cara Pemakanan + Gaya Hidup Sihat 

Sentiasa ingat 6 keywords jaminan Shaklee . 
 
Kedudukan Syarikat Yang Kukuh

Dengan satu portfolio produk yang kukuh, di samping lebih 48 paten dan bakal paten di seluruh dunia, Shaklee beroperasi di Kanada, Jepun, Malaysia, Mexico, China dan Amerika Syarikat dan mempunyai lebih 700,000 orang ahli di seluruh dunia.

•Keunggulan Kualiti

Shaklee telah menjadi pembekal terunggul dari segi mutu produk, nutrisi dan produk penjagaan peribadi yang tulen, produk keperluan rumah yang mesra alam dan sistem rawatan air serta udara yang terkini.

•Pelbagai Variasi Produk

Shaklee mempunyai pelbagai produk yang hebat untuk kesihatan yang lebih baik, Setiap produk adalah dari bahan semulajadi yang mempunyai fungsi tersendiri bagi menjamin tahap kesihatan unggul bagi semua peringkat umur.

•Diiktiraf Halal

Penggunaan bahan bagi produk-produk Shaklee telah dianalisa dengan teliti dan disahkan halal oleh Islamic Services of America. Maka, produk-produk Shaklee selamat digunakan semua penguna Islam.

•Dijamin Selamat

Setiap produk shakle menjalani ujian terperinci bagi menjamin ketulenan dan perlindungan. Tiada bahan yang diharamkan, pewarna,sebarang jenis lemak dan pemanis tiruan atau perisa serta tiada ujian ke atas haiwan. Setiap Produk Shaklee dijamin 100% selamat digunakan.

•Terbukti Berkesan

Barkeley School Public Health menunjukkan mereka yang mengambil produk tambahan Shaklee terbukti jelas mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik daripada mereka yang mengambil jenama multivitamin yang lain.


Get your dream and healthier body with Shaklee ! 
Ayu Nazaruddin
@wellnesshavenmalaysia
www.facebook.com/wellnesshavenmalaysia

No comments:

Post a Comment