DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan anda.

Monday 1 September 2014

Of hopes and dreams , I chose Shaklee

Bulan ni mesti pulun kaw-kaw ! 

Bonus shaklee mesti naik at least sekali ganda dari biasa ! 


Saya yakin saya mampu berjaya dalam industri ini . Hampir setahun bersama Shaklee tapi tak pernah pon missed bonus . Tiap2 bulan mesti dapat . 


Bulan pertama dulu RM60++ je . Bulan kedua naik RM200++ dan seterusnya . Saya ada anak kecik , suri rumah sepenuh masa . Bukan mudah ye . Nampak je duduk rumah. Tapi keje tak penah habis . Dalam kesibukan itu , saya tetap ada masa dengan Shaklee . Saya nampak kesannya . Saya merasai manis nya ! 


I love Shaklee 

#Cabaran40hariBlogging



No comments:

Post a Comment