DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan anda.

Monday 1 September 2014

[ Kenapa kita , wanita terutamanya perlu kurus ? ]


 

Your cancer risk may drop


“Overweight women have four times the endometrial cancer risk, probably for the same reason they’re at increased risk for breast cancer: Body fat produces estrogen, a hormone linked to both diseases, “

says a recent study at the University of Texas M.D. Anderson Cancer Center in Houston


Ada banyak cara nak turun berat badan . Cara yang selamat adalah dengan mengamalkan diet yang seimbang , gaya hidup yang sihat dan makan makanan tambahan untuk kesihatan optimum . 


Pertama sekali ialah kita kena jaga kebersihan dalaman kita . Usus besar yang bermasalah boleh mengakibatkan sembelit , buasir , Masalah ketidakhadaman dan gas berlebihan dalam perut, Kembung dan senak perut dan banyak lagi . 


Peranan Herb lax ialah melawas secara lembut , mencuci dan mendetoksifikasi usus besar kita . Antara lain ialah ,

✅ Menghindar masalah sembelit

✅ Membersihkan najis yang tersekat

✅Mengempiskan perut

✅Menurunkan berat badan

✅Menyingkir toksin dalam badan

✅Menghilangkan masalah bau badan 


Manakala lecithin berperanan seperti rakan karib kepada herblax . Memecahkan lemak dan membakar kolestrol untuk penurunan berat badan . Lecithin membantu mencegah penyakit yang berkaitan dengan lebihan lemak dalam badan, seperti darah tinggi, stroke, sakit jantung dan lain- lain. Ini kerana lecithin bertindak sebagai pelarut lemak.


Jom dapatkan set budget harini . Mampu milik sgt sgt ! 



~ ke arah Malaysia yg lebih sihat ~ 

Ayu Nazaruddin

+0192155363

www.facebook.com/wellnesshavenmalaysia

Ig: @wellnesshavenmalaysia



No comments:

Post a Comment