DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan anda.

Tuesday 10 December 2013

Mengapa Ostematrix Shaklee?


- 4 biji per serving menyediakan 1000mg keperluan kalsium tubuh. Disediakan dalam bentuk tablet yang mudah untuk di telan.

- Ia juga mengandungi gabungan kalsium karbonat, kalsium sitrat malet disamping magnesium dan Vitamin D.

- Kombinasi kalsium dengan Magnesium dan Vitamin D adalah penting kerana ia merangsang kesan penyerapan kalsium yang lebih tinggi oleh tubuh.

- Sangat sesuai untuk anda yang mempunyai alahan dengan produk tenusu atau CMA (Cow Milk Allergy). Atau dengan kata lain anda hanya perlu mengambil 4 biji tablet Ostematrix Shaklee sehari bagi mengantikan beberapa gelas susu! Terbaik untuk mereka yang tidak lalu minum susu.

**Apa yang penting, apabila kita pasti dan tahu berapa ukuran atau sukatan bagi setiap apa yang dimakan oleh kita, maka tubuh badan kita akan mampu menyerapdan menerima segala vitamin dengan lebih baik. 

Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan konsultasi secara percuma mengenai suplemen apa yang bukan sahaja sesuai dengan tubuh anda, malahan juga dengan bajet anda ! Jom hubungi saya segera dengan harga Super HOT! 

Ayu Nazaruddin 0192155363
SID : 1084819
Shaklee Independent Distributor 
~Towards Healthier Living with Shaklee ~

No comments:

Post a Comment